25 günlük bebeğim var. Çiş-kaka sayısı yeterli olmasına rağmen kilo alımı yetersiz bu yüzden mama takviyesine başladık. Bir emzirme bi mama olarak ilerleyeceğiz dedi doktorumuz. Mamayı aldıktan sonra 2-3 saat uyuyor ancak emzirmeden sonra uyumuyor ağlamıyor da büyük ihtimalle ne çok tok ne çok aç. Memede başlarda aktif emiyor sonra uyuyakalıyor hiçbir şekilde uyanmıyor. Ben de uyuduğu zamanlar memeden ayırıp alt değiştirme vs yapıyorum hem de uyansın diye tekrar memeye alıyorum birkaç dk sonra yine uyuyor. Bu döngüyle bazen 2 saat sürüyor onu aktif emdirmeye çalışmam. Döngü de bozuluyor sürekli emmeye çalıştırdığım için mama vereceğim saat de gidiyor. Ne yapmam gerekiyor çok büyük bi çıkmazdayım.