aslanmomy 2prensesannesi30 alışmadığın için olabilir yıllardır ağda kullanıyorum hiç umrumda olmuyor çünkü alıştım 😅
2prensesannesi30 aslanmomy hiç güzel temiz lemms yarın kontrolüm vardı aynada baktım çoğu duruyor alabildiğini aldım 🤦
sdanz 2prensesannesi30 valla benim formülüm ağda için epilasyon öncesi acı azaltıcı kremleri sürüp gitmek oluyor 🤪
Dedektifgadget forumgurmesi aaa teşekkür ederim canım benim olmazsa taksitli alırım bende çünkü kızımla sürekli lazere gidemem burda ulaşım sıkıntısı var
forumgurmesi Dedektifgadget evet canım evde elinin altında olması çok iyi cunku kuaförler ne kadar gidersen git 2 3 sene sonra tekrar çıkıyor