[silindi] Rabiiul ohh afiyet olsun 😋 benimki de kaşarlı yumurta salatalık bi de antep fıstığı ezmeli kruvasan yedi (şova bak)
momas Rabiiul maşallah hepsi bitmiş daha ne olsun🌸 bende bu sabah biraz erişte haşladım sonra 1 yumurtayla çırpıp omlet gibi yaptım biraz da çeçil yedi🩶
arasmom16 Yumurta sarısını yağda pişirip irmik su cicibebe(linçlemeyin ) kahvaltılık lor bunları karıştırdım yedi 7 ay
Rabiiul arasmom16 afiyet olsun , linçlenecek bir şey yok bizde cicibebe yiyerek büyüdük. Herkesin kendi tercihi
Pamukhanim_ Rabiiul maşallah afiyet olsun kaşık dökmesi yaptım bugün ama sadece 2 ısırık aldı 1 tane yeşil zeytin yedi.
Rabiiul Pamukhanim_ benim kızda sevmedi kaşık dökmesi dediğin krep ise pankek de sevmedi normal kahvaltılık yiyor ama yemediği yerde kitaplarına bakarak yiyoruz
arasmom16 Rabiiul burda çok okumuştum hatta birisi bana sen cicibebe de yediriyorsundur kesin demişti 🤣
Pamukhanim_ Rabiiul Benimkide pankek krep sevmiyor kaşık dökmesi börek pankek tarzı bişey belki yer dedim ama yok bunuda sevmedi benimki genel olarak kahvaltı sevmiyor. Bizde bişey ile oyalanmak asla işe yaramıyor
AtesPerisi Benim kızım daha 4 aylık ilk tadımı 6. Ayda yapacağız inşalllah oğlum ise 3 yaşında her sabah mutlaka yumurta yer zeytin reçel bal peynir salatalık domates sucuk Allah’a şükür yemesi güzel sadece çok hareketli 🤣🤣🤣