43 günlük bebeğim var ne zaman emzirsem gaz çıkarırken kusuyor ve bana sanki tamamını kusmuş gibi geliyor her bir memede 10 dk emiyor emzirme arası 10 dk dik tutmama rağmen kusma oluyor. Sanki hepsini kusmuş gibi düşündüğüm için 1.5 saatte bir ağladıkça emziriyorum ama fazla mı oluyor bilmiyorum yardım edin