nur3433 v15 kullanıyorum el tetiği inanın aman aman sıkıntı olmuyor. gayet yumusak bi kavrayışı var. zaten kablolu gibi açıp tüüüm evi aynı zamanda süpürme diye bi durumda da kalmadım hiç. o kadar pratik ki ihtiyac anında al kullan sonra tak sarj ünitesine git 3-5 dk sonra yine al. v15in en büyük artısı toz haznesinin büyüklüğü. onu sık sık değiştirmektense tetiğe basmayı tercih ederimm 😅🙃