Arkadaşlar 6. Aya girerken ek gıdaya başladık şu an 6. Ayın içindeyiz hala hiçbir gıdayı kabul ettiremiyorum. Yutmuyor resmen ağzından atıyor bazen kusuyor kesinlikle ağzını açmıyor. Muz ve irmik de denedim, tarhana da denedim, tatlı patates, havuç, kabak, yoğurt hiçbirini sevmedi. Sadece meme görünce ağzını açıyor. Başına gelen var mı? Nasıl alıştırabilirim?