Kızlar günaydın 13 aylık kızım 3 gündür ateşli diş yüzünden birde ishal gece acile gittik normal dedi ateş için ishal için ilaç verdi gece 22.00 de uyudu sabah 8.30 dal kalktı ama şimdi tekrar uyudu günlerdir düzgün bir uykusu yoktu vücudu yorgun olduğu için mi uykusu grliyor acaba korktum şuan ateşi iyi 37.5 uyutmasda olmaz böyle birşey yaşayan var mı hastalığından mi uyuyor acaba yoksa ilaçlar mı yan etki yaptıki