Tazeannezehra göbek sadece karın hareketleri yaparak gitmiyor maalesef. Kalori açığı oluşturmanız gerekiyor. Kardio ve diyet yapmalısınız. Vücut bir bütün göbeğiniz gitsin diye sadece karın hareketleri yaparsınız postürünüzü bozarsınız, ağrı oluşturursunuz. Özelllikle doğum sonrası için konuşuyorsak hafta hafta aldığınız kilo doğumla birlikte birden azalıyor, yaralanmalara açık hale geliyorsunuz