Merhabalar kızlar. İkiz oğullarım 1 ay önce 3 yaş oldular, aslında her şeyi konuşuyolar muhabbet edebiliyoruz, soru cevap yapabiliyoruz 2 kelimeli 3 kelimeli her türlü cümle kuruyorlar algılarında vs hiçbir problem yok çok şükür fakat herkes tarafından anlaşılır değiller çünkü her harfi söyleyemiyolar. Biz anlıyoruz ama bazen bizim bile anlamadığımız şeyler oluyor. Genelde her şeyi d harfiyle söylüyorlar “ditim deedi(çişim geldi), dadam deedi(kakam geldi), bu deeden dıddı(bu nerden çıktı)” yani her cümleleri böyle. İsimleri Atlas-Göktuğ mesela biri isimlerini sorunca Addad ve Döttuğ diyolar gibi gibi. Anlamıyomuş gibi yapıyorum bu sefer sinirlenip ağlıyolar. Ne yapmalıyım dil terapisti için erken mi? Nasıl kurtulcaz biz bu d harfinden😄