Kızlar 4 aylık bebegım var artık cok korkuyorum hergun stres yapıyorum yanlıslıkla bısey olcak dıye ben cok kınadım ve asla dedım prezervatifle korunuyor eşim ama son zmanlar hekes tekrar hamıle kalıyor oyle ertesı gun hapımı dogum kontrol hapımı kullansam hangısı benım hormonlarımı etkılemez daha once hıc kullanmadım kullanlar bılgı verebılırmı lütfen yarfım edın spiral taktıracagım bıraz daha ıyıleşmemei soyledı doktorum ama oda 💯 bi korunma degılmıs napacagım sız nasıl yapıyosunuz ıkıncı bebek istemıyorum rabbım olmayanlara isteyenlere nasıp etsın