newwmommy sütünüz biberonda ki gibi hızlı gelmediği için istemiyor olabilir bizimde ilk zamanlar yapmıştı onu biberona alışınca, şırıngayla göğüsümün üstünden süt yada mama veriyodum memeyle birlikte emiyodu onu 3-4 dk sonra bırakıyodu tekrar aynısını yapıyodum, eds yöntemimi ne diyolar hortumu memeyle ağzına verip yine şırıngayla sürekli ya mama ya da sağdığın sütü vererek memeyi uyarmasını sağlayabilirsin, bazende mama yapıyodum biberonla önce veriyorum iki üç çekiyodu çıkartıp mememi veriyodum, sürekli memeyi sunmak gerekiyor çok aşırı ısrarcı olmadan ama birazda ağlasın yani öyle hemenfe vazgeçmeyin bizim ki böyle geçti şükür, kimisi de duşta ılık suyun altında yada gezerek emzirmeyi yada pilates topu üstünde emzirmeyi öneriyor