bebissever Kızlar aventin doğal akışlı biberonunu aldım ama memnun kalmadım çok hava yutuyor cok gazlı reflüs var beni emmiyor sagıp koyuyorum ne olur yardım edin gazlı bebeklere hangi biberonu kullanıyorsunuz memnun kaldıgınız var mı
Aselduru88 bebissever aventin biberonu gaz yapmaz ki benimki de kolik ilk doğduğundan beri avent doğal akıslı kullanıyorum siz yediklerinize dikkat edin mama veriyorsanız mama değiştrin mamayı calkalamayın gaz için daha cok erken var
ozgedoruk1 bebissever sağıp verdiğinde sütte azalma oldu mu canım ? Yâda biberonla genizine kaçırıyor mu bebek
KLORAK bebissever kesinlikle MAM antikolik olani, youtube da izleyin tanitim videosunu, 1 gün bile gaz sancisi cekmesi bebegim
bebissever ozgedoruk1 asırı kaçıyor yanlıslıkla aventin 2 nosunu almısım. Bilmiyorum süt var ama emse daha cokk olurdu
ygk2608 Dr browns antikolik ve Philips avent doğal akış denedim aparatlı. İstediği kadar antikolik gaz yapmaz yazsın yine de bebeğim gazlanıyor. Bence bu bağırsak mide gelişiminin bir parçası. Keşke gaz daha kolay çözülse.
loveboymomy bebissever Dr browns anti kolik biberonlar var onu kullanın . Dar ağızlı olani daha kolay kavriyorlar