Şuan 4 ay 17 günlüğüm ama özellikle geceleri gaz sancısına uyanıyoruz. Denemediğin gaz damlası kalmadı hatta bir ara gece de verdim banamısın demiyor. Şuan atak haftasının da içindeyiz ve hafta başı bütün aile viral salonum enfeksiyonu olduk ilaç kullanıyoruz. Sanki hepsi birleşmiş gibi ama bir türlü gece gaz çıkaramamasına bir çözüm bulamadım. Pış pış, kiraz çekirdeği, fön hepsini deniyorum ama kendisi çıkaramıyor. Önerisi olan var mı?