Kızım 28 nisan 2025 doğumlu o hafta 6. Lık deprem olduğunda korkudan altıma yaptığımı sandım meğer suyum gelmiş ilk gebeliğimdi karnım çok ağrdı ama anlayamadım ertesi gün doktora gittmde suyum gelmişti apartopar beni hastaneye yatırdılar bebeğim doğdu küveze aldılar direk ben tabi bilmiyorum meğer bebeğim susuz kalmış ve dönemmiş birde ters gelmişmi ben sezeryan sonrası sayısını hatırlamadığım iğneler yedimmi iğnelerin dikişin acısından ağlamaktan kızımı. Heycanını bile yaşayamadım birde neyse kızımı görmeye gittim ertesi gün bir baktım ki her yeri bantlarla kablolarla dolu ben anlamadım tabi erken doğdu için sandım aklıma kritik dönemde olduğu ölme (Allah korusun) ihtimali gelmiyor tabi neyse kızım 15. Gün oldu görmeye gittin başhemşire kurtuldu artık kirslşi bebek değil diyince başımdan kaynar sular döküldü meğer doktor bir hafta yaşamaz ölür demiş eşime bebeğimim ciğerleri susuzluktan enfeksiyon kaplamış ay Allah mahvoldum neyse dedim haklılar sütüm gidebilirdi birde sezeryana rağmen sütüm gelmişti ben süt sağıp sağıp götüryoreum o süreçleri hayatım boyunca unutamam yaşayan bilir yaşayan beni anlar bende yaşayanı küvezde tam 36 gün kaldı yüreğim ağzımda ha arayacaklkar ha aradılar derken kızım evime geldi elhamdulillah ama zordu