alpaslanmom_ Getirin parçalayıp bakacağız demişlerdi ve o zaman robota verdiğimiz paradan daha fazla istemişlerdi tamire bizde çıldırdığımız için kaldırdık dyson aldım onuda sevmiyorum dünya para verdik her şeyi çekemiyo yani keşke fantom alsaydım aynı işi yapayorlar param bana kalırdı 😂