nnoktaa ya evet çok haklısınız bu konuda bende deneyerek alma taraftarıyım fakat bulunduğum şehirde çokta çeşit bulamadım botlar da biraz ağır oluyor 27-28 numara giyiyor . Bu modeller vicco mağazası burda yok maalesef vicco hafif diyorlar o yüzden siteden almak zorunda kaldım ikisini de alıp deneyeceğim olmazsa . Ya da sizin tercih ettiğiniz bi marka varmı