uyku tulumu bariz bi fark mı yaratıyo allah askına ona göre alıcam deneyimlerinizi paylasır mısınız?? 3 ay 20 günlük oldu oğlum uyku gerilemesi de basladı 4.ay atagı ve dis geliyo sanırım, çocuk kendi üst basıyla da yatıyodu yani bu moro refleksinden uyanmasın diye hafif bi kundak yapıyorum öyle uyuyo ama baktım herkes derecelere göre 1 tog 2 tog uyku tulumları konusuyo nedir bu ürünün olayı ? Lütfen benimle deneyimlerinizi bildiklerinizi paylasır mısınız kızlarrr