Hayırlı sabahlar hanımlar bana pek hayırlı olmayan bir sabahtan günaydın dün oğlumun dişinin üstünde bir apse farkettim hemen acil diş doktoruna götürdük orda baktı yarım yamalak işte bu çocuğun dişlerinde genetik bir hastalık var yan kesici dişleri tam çıkmamış dedi ( bende farkettim , dişlerinde ki lekenmleride farkettim fircalamama rağmen cikmiyolardi doktor genetiktir zaten dusucek kan damlamasi da lekenelnme yapabilir fırçalamaya devam et demişti ) bu doktor da ameliyat gerekli burda yapamıyor kilosu düşük anasteziyi kaldıramaz filan diyince ben orda bı şok geçirdim üniversite hastahanesinde filan götürün dedi ama ben sabaha kadar uyumadım malumunuz aldım randevumu filan ama içim içimi kemiriyor böyle bişey yaşayan var mı ?