Özel sektörde calısıyorum 48 kodla cıkarmıslar beni.işe gitmemekten izin istedim vermediler ihtarnama cektim işe nie gelmiyorsun dediler onun oncesinde cekmistim zaten ihtarname.bankada kredilerim falan var sigortam var acaba karsılar mı banka odemeleri bilgisi olan var mı