Hello hellooo bakalım serimiz kaç gün sürecek🤩
14.5 aylık oğlum 9. Ayda gündüz emmeyi tamamen kesmişti. Şimdi de gece emmeye aşırı düştüğü için geceyi de kesiyorum. Kilosu gelişimi gayet iyi doktorumla da bu şekilde ilerledik o yüzden içim rahat.
Saat 22:00 da uykuya geçmek için emzirdim. Daha sonra 00:30 da istedi tekrar emdi.
Gece 3-4 arası istek krizi yaşandı ama aşırı değil meme meme diyip ağladı ama emzik verinde uykuya daldı.
Aralarda uyanır gibi oldu isteyecekti ama uykuya yenik düştü sanırım diretmedi.
Sabah 07.10 da emmek isteyince verdim.
Zaten 08.00 da uyandık🌞
Amacım bir anda kesmek değil kademeli kesmek mesela bu gece de 00.30 da isterse vermiycem.
İnşallah her gece böyle kolay geçer 🤭