Mrb kızlar 3 gün önce oğlum da aşırı ishal kusma vardı acile götürdüm iğne yaptı kusması kesildi şuan sadece ara ara ateş hafif birde ishal devam ediyor 2 gündür hastaneye yatışımız yapıldı bugun daha iyi ishali biraz azaldı ama kan gazı galiba düşük mü anlamadım onun için taburcu etmiyorlar sizde de böyle oldu mu