Elif2904 bizde dünden beri ishal var. Sabah 1 kere kustu. Doktorumuza yazdık kusma devam ederse sıvı kaybı çok olur serum gerekebilir, bugün için entoragermina Kids önerdi. irtibatta kalalım dedi. Yarında gelin gaita testi alıcam dedi. Ama bizim kakamız aşırı kötü kokuyor ve gece ağlayarak uyanmasıda var sancı geliyor sanırım. 1 yaşında. Yarın bir doktora götürün bence devam ederse