Arkadaşlar merhaba kaç gündür oğlum ateşler içindeydi bugün hastaneye götürdük. Doktor herşeyine baktı muayene etti ateşi için ilaç da verdi ama bebeğimin arka bıngıldağının hala çok az açık olduğunu söyledi ve çok şaşırdım çoktan kapanmış olması gerekiyordu içinizde böyle bir durumla karşılaşan var mı lütfen yazın bana lütfen