Gerçekten artık ne yapacağımı şaşırdım önceden ara ara isirirdi ama bu iki gündür artık acidan ağlıyorum. Emiyor ve çıkaracağı zaman dişinin arasında sıkıp çekip çıkarıyor acısını anlatamam. Yara oldu kanıyor. Tepki vermiyorum aynı kızıyorum yine aynı. İlla yapıyor ne yapsam da. Bide en zoru da emerken uyurdu dünden beri kollarım koptu onu ayakta gezdirip yaptırmaktan memeden kesmekte erken diye düşünüyorum..en sevdiğim şeyin en korkunç şey olabileceği aklıma gelmezdi ne yapayım siz söyleyin çok canım acıyor hem acıdan hemde onu emzirememekten😢