2,5- 3 yaş arası çocuklarınız evcilik oynuyor mu? oynuyorsa neler oynuyorsunuz? Oyunu kendisi mi kuruyor ? Yoksa sizin yönlendirmelerinizle mi ilerliyor ve en önemlisi varmış gibi davranıyor mu? Örneğin hayali balon şişirip oynuyormuş gibi yapıyor mu?