tokluu Kızlar çok üzgünüm Haberi okuduğumdan beri başım catlıyo Amaç ne olabılır anlamıyorum herkes çok kötü aklım almıyor Yanımzdan gecenlerın yarısı resmen psikopat katil Allah yardımcımız olsun
PoppyDaNeer tokluu Ben izledim çok korkunç. Yani aralarında husumet yoksa birbirlerini tanımıyorlarsa çok çok daha korkunç.
ikicocukannesi205_ tokluu az önce bende izledim sok oldum üzüldüm sadece yanına oturdu diye ya o değilde ayakta dikilen kadın ve bebeği otursaydi neler olurdu allah korumuş adam hazırda beklemiş resmen biri otursunda saldirayim diye çok üzüldüm
tokluu PoppyDaNeer Resmen canı istemiş öldürmüs .Bıde tedavı görüyormuş keşke izlemeseydim videoyu çok üzüldüm
tokluu UykuPerisi_ Vıdeoyu ızlemeyın gerçekten keşke ızlemeseydım Adamın biri sebepsiz yere yanında oturan yaşlı adamı b..cklıyor
tokluu ikicocukannesi205_ İlk o bebekli kadın takıldı gözüme resmen ava çıkmış öldürme kastıyla yanına kim otursa zaten saldıracakmış Benı korkutan şey hıc tanımıyor bıle adamı hayatımız heran tehlıkede
ikicocukannesi205_ tokluu artık otobüs fobim oluştu resmen ya yazık günah bekleyeni torunu seveni vardı bu amcanın psikolojik sorunları varmış niye salıyorlar insan içine anlamıyorum ne geliyorsa başımıza deliler yüzünden geliyor yatmadiklari için
tokluu ikicocukannesi205_ Önceden gençlerden korkardım smdı yaşlılar bıle bı degısıkler Çocuklarımız ınsan ıcıne karışacak gelecekten korkuyorum resmen
ikicocukannesi205_ tokluu anne olduktan sonra insanın daha korkuları artıyor düşünsenize böyle bir hayata çocuk büyütmeye çalışıyoruz akran zorbalığı mı dersiniz sokaktan geçerken laf edip şiddet gösterenlere falan nasıl ya nasıl hayatta kalicaz bilmiyorum
tokluu ikicocukannesi205_ Karşılık verseler bı dert vermeseler bi dert Ülkemız ahlak konusunda yokuş asagıya gıdıyor malesef