İyi geceler kızlar benim göbek bölgemde de kıllar mevcut 40 gün önce sezeryan doğum yaptım yapıştırma şeklinde kapattılar ameliyat yerimi doğumdan beridir de hiç ağda yapmadım ama 40 kontrolüne gideceğim doktora böyle gitmek istemiyorum sizce bir sakıncası olur mu yani ya da böyle olup ağda yapıp bir sorun yaşamayan var mı