Deletedmom897 bacım başlıca şunu söylemek istiyorum ki her cocuk bir deqil benim ilk kizim 18 aylık olana kadar asla yürümedi we çevre tarafından fazlasıyla zorbalandim falancanin cocuqu yürüyo konusuyo senin kız ne yürüyo ne konusuyo diye oyle ki 18 aydan sonra direk yürüdü we konuştu sonrasında şimdi vi oqlum oldu oda yaşına deqmeden yürüdü diyeceqim su ki hic canını sıkma zamanı qelince yürüyo konusuyo buna bebekler karar werio biz deqil