efelinamoms Bende manuelle başladım. Hatta transit sürmüşlüğüm var ama hep bilindik yolda😂 Şusn arabamızı yeni aldık, güzelde para verdik otomatik ama korkumu yenemiyorum. Bilmediğim yola çıkınca hata yaparım, tabela okuyamam sorun çıkar diye binbir türlü senaryo yazıyorum 😂 Ama anladım ki çıka çıka alışıyor insan. Diyorum ki amannn şimdi trafikte birine sürtcem dertsiz başıma boşuna dert alcam. Sıfır arabayı mahvetcem .
Geçen gün ara sokaktan ana caddeye giricem, sağda arabalar park halinde soldan araba geliyor, yola girdim sola döndüm işte. Sola döndüğüm an hafiften Durdum o an vurmayalım birbirimize diye, adam anında camı açtı bağırdı bana. Öyle korktum ki acaba ne hata yaptm diyorum. Böyle insanlar yüzünden korkuyorum işte.
Eşimde arka koltuktaydı, oda camı indirdi bağırdı adama. Kavga çıkıyodu gaza basıp kaçtım😂