seyma0661 Kızlar bebeğim 7.5 aylık bu aralar karnımda bişeyler dolaşıyor gibi hissediyorum hafif kalp atımı gibi henüz adet olmadım birkaç gündür adet sancısı gibi ağrım var ama hala olamadım sizde de oluyor muydu bu his? Acaba gaz mı dolaşıyor
Sare_nuhaninannesi_05 seyma0661 Gayet normal doğumdan sonra iki sene kadınlar bunu hissederler bende de oluyordu cnm.
seyma0661 Sare_nuhaninannesi_05 ay korktum bi an tekrar bi hamilelik düşünmüyorum spiral taktıracaktım adetliyken taktırmak gerekiyormuş adet de olmadım hala bu aralar da sütüm azaldı az emzirmeye başladım adet olcam da olamıyormuşum gibi hem şişlik hem ağrı var
seyma0661 metemom_ kız sus zaten senin postu gördükten sonra korku sardı içimi 😂😂 ama biz prezervatif kullanmıyoruz bide ben ilk çocuğuma geç kavuştum yani 2.5 sene bekledik pcos vardı bende onun için şuan da olmaz diye rahatım bide haftada 1 anca ilişki yaşıyoruz bazen 10-15 günü buluyoruz🤦🏻♀️
metemom_ seyma0661 hayırlı olsun diyelim mi 😂😂 şaka bir yana test yap canım benim oğlumda 2 buçuk yıl korunmasız ilişkiye rağmen olmadı bu da kendiliğinden oldu nasip işi bizde sık birlikte olmuyoruz nasıl oldu hâlâ şaşırıyorum
seyma0661 metemom_ yok ya hep akşam vuruyor sancı az önce yine 1 saat cebelleştim dedim aha oldum ama yok :( ve şişlikten ölcem sanki
seyma0661 metemom_ ay ben bu bebeğime de hamile olduğumu bilmeden 1 hafta mı ne içmiştim şükür bişey olmadı