Kızlar kizim tam iki yasına girdi 3 gün önce 1 yaşından beri kilo konusunda geri gidiyorduk 10 buçuk kilonun üstüne çıkamadık bir türlü şimdi nutrigen balık yağı ve nutrigen üzüm çekirdeği özü aldım iştahı biraz düzeldi maşşallah 11 buçuk kilo olmus 20 günde surekli sebze meyve ağırlıklı beslemeye çalışıyorum yoğurt ayran sut yedirip içinde bildiğim kadar veriyorum boyu 85 santimetre civarı ilk basta normal geliyoedu da bir yerde yorumları okudum çocukları 88 cm boyu olan anneler bile çok kısa doktora götüreceğim falan yazmışlar bir tuhaf oldum sizin bebeklerin boyu kilosu ne kadar ve benim kızımı doktora goturmem gerekiyormu iştahsızlık zamanlarında birçok kere götürdüm ama doktorumuz zayıf degil biyu kilosu ideal ama biraz daha kilo alsa daha iyi olur demişti bir yazında içim rahatlasın kızlar