Merhaba Kolik bebek anneleri burada mı?
Sizce bebek neden kolik oldu? Bir sebebi var mı?
Nasıl başa çıktınız kolikle?
Geçti mi? Geçmesi için neler yaptınız?
Kaçıncı aylarda bitti?
Bitenlerde huzursuzluk vs kalan bir etkisi oldu mu?
Koliği biten bebeklerde uyku düzene giriyor mu?
Bol bol anınız vardır muhakkak.
Paylaşın bakalım✋🏻
Eminim güzel bir şeyler duymaya ihtiyacımız vardır. 🙏