Kızlar kafam çok karışık bebeğim 9.aya girecek özel sektör de çalışma geçmişim var bugün ani bir karar ile bir kaç firmaya başvuru yaptım hatta bir tanesi ile de görüşmeye gittim çalışmak istememin iki sebebi var evimiz yok eşim çalışıyor ona destek olup gelecek için kredi ile bir ev alma düşüncesi ikinci sebebim ise sigortamı devam ettirmek bu süreçte annem i çağıracağım bebeğime bakmak için ikimiz de farklı ildeyiz acaba hem anneme hem de bebeğime haksızlık mı yaparım annem elbette zorlanacak ama geleceğimize yön vermek için siz olsaydınız ne yapardınız