seyma0661 Kızlar tavaya ihtiyacım var hem kızartma hemde omlet vs yapabilmek için ama bir sürü model çeşit var hiç anlamıyorum. Kullanan varsa öneride bulunabilir mi? 1x bişeler yazıyor
damlaozzz seyma0661 Ben bu seti kullanıyorum canım çeyizime almıştım hala çok memnunum yeniden almayı düşünüyorum fırınada atabiliyorsun
Miracam seyma0661 Çook güzel x1 biraz düşük kalite 2-3-4-5-6 yükseldikçe kalitesi artıyor çizilmeye daha dayanıklı falan direkt kendi sitesinden almanı öneririm trendyol falan güvenemedim almadım ordan ben
suhedaaaaa seyma0661 Kullanıyorum. Makineye atmamak gerekiyor ona dikkat ettiğin sürece yanmaz yapştırmaz süper tava
seyma0661 Miracam diğerleri de pahalı geldi biraz ben kendi çelik tencerelerimde de silikon kaşık kullanıyorum ama hepsini makineye atıyorum makinede sorun olur mu acaba