Ebrcrkc ben 40+5 de doğum yaptım gebeliğin son haftası gebelik zehirlenmesi olmuşum ama farketmedik doğum anında da hiç tansiyonum ölçülmesi doğumdan sonra tansiyonum 18 11 Di 3,5 aylık oldu kızım ve hala yükseliyor ilaç kullanmam gerektiğini söyledi Dr ama ben emzirmek için kullanmıyorum sıfır tuz salça peynir zeytin yasak yiyemiyorum TuSuz bulursam yiyiyorum şuan Dr gitsem tansiyon ilacına başlıyacaklar. Bence ihmal etmeyin gidin Dr