hamcokelek33 Arkadaşlar ek gıdaya başladık ve zeytinyağı da kullanmak istiyorum. Sorum şu; Paketli zeytinyağı mı kullanıyorsunuz? Mersinden 5 lt zeytinyağı almıştık bir tanıdıktan . Onu versem olmaz mı? Yoksa illa paketli şişe yağ mı olmalı
ruzqarqulu hamcokelek33 hayır canım. Çok şükür iki bebeğimde de bir sıkıntı olmadı . İki aydır kullanıyorum.
sedaaslannm hamcokelek33 doktoruma sormuştum. Eğer bildiğiniz güvendiğiniz bir yağ ise tabiki kullanabilirsin demişti bana bizde arkadaşımın ailesinden almıştık kendi ağaçları kendileri sıktırıyor