Merhaba arkadaşlar 1 yıl oldu spiral taktıralı geçen ay ara kanamam oldu adet sancısı gibi ağrım oldu doktora gittim spiral yerindeydi. Bugün tekrar aynı şeyi yaşadım şuan ağrım da çok kasıklarım ağrıyor acaba bu şekilde yaşadınız mı kaymış olabilir mi