Dilannn123456 İyi geceler, oğlum üç buçuk aylık be sol böbreğinde taş var haliyle çok huzursuz başına böyle bir şey gelen var mı? Süreç nasıl ilerliyor merak ediyorum. Bu arada doktorumuz ilaç falan vermedi. Şimdilik sadece düzenli kontrol dedi.
Umay55 Malesef bnm kızımda da 2 tane var. 6 aylık olduk bu zamana kdr tek çare bol bol emzirmek ve su vermek oldu ,biz de doktor kontrolünde devam ediyoruz. Ne yazık ki bi çaresi yok su dışında bizim ki baba tarafında geliyo ırsi yani
Dilannn123456 Umay55 evet ya bizede genetik dedi. Ama ağrısı olunca çok zorlanıyorum çok ağlıyor o halini görüncede haliyle üzülüyorum kaç tane doktora gittim bi faydası olsun diye ama genellikle dediğiniz gibi düzenli kontrol