Daha doğrusu kaçta kaçı bende ?2.5(29aylik)? yaş oğlum var söz dinlemiyor yapma dedikçe yapası geliyor .Sinirlenince Bi syelr fırlatıyor tvye vuruyor mutfaktaysak masayı sallıyor dolap kapaklarını çarpıyor bağırıyor. Annecim yapma diyroum yok inadına daha çok yapıyor müdahale etmim diyorum eşyalar bu sefer zarar görecek bir tv olmus bilmem kaç para ?Hadi kızmim diyeoum kucağıma alıp uzaklaştırmaya çalışıyorum yüzüme gözüme dalıyor. Geçen gün demir arabayı fırlattım alnımda gedik açıldı resmen .1 senedir dişlerini güzel bir şekilde fircalatamdim azar azar çürük oluşmaya başladı her fırçalamada kavga ediyoruz. Bazı oyuncaklarını kaldırdım unutsun tekrar çıkarırım diye mesela bunlardan biri renkli logoları. Bu aksam koydum önüne sadece fırlattı sağa sola koltuk altlarından lego topladım toplamayı geçtim düzgün oyna dimj beraber oynuyoruz yien aynı. Tahammül seviyem git gide azaldı tükendi hatta sesim yükselmeye başladı. Ben kzidikca hosuan gidiyor düzgünce anlatmaya calsiyroum zaten dinlemiyor napim ya artık ben .Ya Allah aşkına çocuğuna ciddi manada kizmayan var mi ?Ben artık vicdanım ve sinirim arasında sıkıştım kaldım tabiki desteksizlikte cabasi. Bir jnsan yoruldukca erken uyur dimj ben sabahın 7 nde kalkıp gece 12 de yatıyorum gel gör ki uyuyamıyorum benim adam sabah kalkıyor kahvaltıdan sonra bi daha uyuyor ben ev jsi cocuk arasında gel git yapıyorum. Nepim ben daha ya.Ogluma baktıkça vicdanım sizliyor ciddi manada terapi görmeyi düşünüyorum. Bana da iyi gelir bana iyi geldikçe daha sakin bir anne olurum .😔