Herkese merhaba buaralar çok zorlandığım bir konuyla ilgili fikirlerinize ihtiyacım var. Bebeğim 21 aylık son zamanlarda akşamları uyuturken inanılmaz zorlanıyorum. Uyumak istemiyor hemen kalkıyor. Ama kayınvalidem uyuttuğu zaman hiç zorluk çıkarmadan uyuyor. Benimle neden uyumuyor çok kafama takılıyor artık. Birde uyucağı zamanlar babanne demeye başladı üzülüyorum artık