Noname987 bebeğim çok terleyen bi bebek, soğuklarda doğalgaz yanıyor ama yatak odasını açmıyoruz 22-23 civarı oluyor. Çift kat pazen kumaş uyku tulumu giydiriyorum kolsuz içine de pijama takımı. Sırtı filan sıcak hep. İnstagramda elauykutulumlari var oradan diktirdim. Yaz için de tek kat müslin tulum kullandım yine aynı yerden.