urazmeva kilosu ve bez sayısı iyiyse o zaman doyuyordur şuan çok küçük olduğu için senin kokunda güvende hissetmek istiyor bence siling falan alıp gün içinde hep kucağında gezdirebilirsin, bizde şuan 39 günlüğüz o günlerde benimki de sürekli kucakta durmak istiyordu ama zamanla o azalıyor, ben mama kullandım ilk zamanlar sarılıktan dolayı kilo alımı yeterli olunca bıraktık, göğüslerini boş gibi hissetsen de sütün vardır, ayrıca mama uyku kalitesini arttırmaz sindirimi zor olduğu için ve şekerli olduğu için ağır geliyor diyor doktorlar o yüzden uyuyor bebişler, yinede tercih senin ama gereksiz mama kullanımı da bebekte hem gaz hemde fazla kilo almaya sebep oluyor