berivan_r yani bana koyduğun yerde oturan çocuklar garip geliyor açıkçası. Çocuk dediğin hareketli olur, meraklı olur, etrafı inceler, karıştırır. 2 yaşında çocuğun oturup yarım saat resim boyamasını bekleyemeyiz sanırım. Çocuğunuzda bir anormallik yok elbette