Kızlar bu Philipsin natural iki akışlı 0+ biberonunun hızlı akması için bir hile var mı sağlıkçı bı arkadaş söylemişti. Bilen varsa yardımcı olabilir mi? Çünkü biberonun ucu ile biberon aynı fiyat nerdeyse kapitalizmin oyununa düşmek istemiyorum 😄 ek bilgi: bebekler şuan üç aylık oldular artık akışı artirmama gerek var mı kullananlar bilgi verirse seviniriz