15 aylık oğlum. El ayak, ağız hastalığı olmuş. İştah yok. 2 gündür ateş vardı bugün olmadı ateşi. Doktora götürdüm,ilaçlarını aldım. İnşallah en kısa zaman da toplarlar. Tecrübeleriniz nelerdir bu konuda. Bazen öyle ağlıyor ki parmakları ağzında. Sanki çok ağrı yapıyor gibi..