Dün 18 ay aşısı oldu gecesine ateşi çıktı sabaha kadar düşmedi fazla bugünde sabahtan beri sıfır iştah kahvaltı yapmadı öğlen yemedi eline meyve vs verdim çok az yemiş akşamda 3 tane köfte yedi zorla başkada yemedi zaten iştahlı bi bebek değildi aşıdan sonra iyice sıfıra düştük üzülüyorum böyle aç aç durmasına