Deryaaaaaderya en güvenli yöntem olarak erkeklerin bağlatması geçiyor ama erkekler bu durumu asla kabul etmeyeceği için yine görev kadınlara düşüyor tabiki kol altı implanttan korkuyorum açıkçası çünkü buradaki hastane iğneyle çekip çıkarmayı bilmiyormuş kesip cikariyormus bende onu kabul etmedim o olsa belki bı tik daha korurdu aylık iğnenin vakti de dolmamışti öğrendiğim günde test yapayım ikinci çizgiyi kalemle çizer eşimle dalga geçerim dedim hayat benimle dalga geçti o an😅