babybabyt Özellikle orijinal kullananlar varsa kalıcılığı varmı yada muadil olarak kullanıp orijinal kokuya çok yakın marka varmı?
duyguluanne babybabyt markanın diğer ürünlerine göre nispeten kalıcı bir koku ben Boyner ya da Watsondan alıyorum
mommmmyys babybabyt orjinalini kullanıyorum özellikle kışın, kış için daha uygun geliyor bana kalıcı memnunum ben kırmızı olanı kullanıyorum diğerine göre daha hafifi ama kalıcı 🌸
[silindi] babybabyt Kalıcı bir koku. Muadil de kullanıyorum orijinalde. Muadil olarak Prederic Patric’ten alıyorum.
babybabyt [silindi] nereden alıyorsunuz acaba internetten trendyolda falan sahte gönderim olmuş yorumları okudum. Birde muadil olarak hiç kullandınız mı yoksa hep orijinal mi aldınız
babybabyt [silindi] koku hoşuma gitti gibi ama eşim ağır bir koku diyor 😑😑😑 orijinalden o yüzden alıp denemek istiyorum burada kırmızı olan daha hafif kokuyor demişler
[silindi] babybabyt bence fark yok aralarında ağırlık dışında 😂 yıllardır kullandığım için bana öyle geliyor da olabilir. Kız kardeşim çok ağır olduklarını söyler mesela
babybabyt [silindi] bana da ağır gelmedi ama ne bileyim çok mükemmel bir koku ya ama yinede ten uyumu olurmu benimle bilmiyorum dolap hesabımdan orijinal satan varsa yarım veya daha az olan şekilde alıp denemek istiyorum