onceuponatime_ evde de yapar yabancılıyorsa, alışması açılması biraz sürüyor demek ki. Bazı bebekler direkt üstüne insan gelince tepki veriyor, onların açısından bakınca da gayet haklılar.
Yabani desinler ben direkt insan sevmiyor diyorum, açıkçası işime de geliyor insanların dışarda hadsizce yaklaşıp dokunmasinin önüne geçiyor. Diğer iki çocuğum o kadar insan canlısıydı ki hala bazı durumlarda bunun çilesini çekiyorum, o yüzden benim bir şikayetim yok aksine mutlu ediyor 🫣