Kızlar çok acil yardım kızım şuan 4 buçuk aylık ilk 3 buçuk aya kadar bir sıkıntı yoktu geceleri 2-3 kere kalkardı emer uyurdu sabahları 9 da kalkardı gece uykusuna 9 da geçerdi ama 3 buçuk aylıkken geceleri 6-7 kere uyanmalar başladı ataktır dedim uyku gerilemesidir dedim ama 1 ayı geçti hala aynı değişmiyor emerek uyumak istiyor gece saat başı kalkıyor emmeden uyumak istemiyor ağlıyor uyumuyor ne yapmam lazım meme uyku bağlantısını kesmek için